Dienstag, 5. Januar 2010

VELIKI BRAT: Dragica VB: Prete da će me obesiti!

Kažu da će me obesiti na trgu, gađati jajima i posipati brašnom. Sram ih bilo! Ja sam predstavljala sebe, a ne Crnu Goru!



Najkontroverznija ukućanka „Velikog brata" Dragica Janičić otkriva da joj pojedini Crnogorci prete jer smatraju da ih je osramotila u popularnom rijaliti-šouu.

- Čula sam priče da će me obesiti na trgu, gađati jajima i posipati brašnom, ali ništa od toga nisam doživela. Ukoliko do toga dođe, to će biti njihova sramota, ljubomora i zloba, jer u „Velikom bratu" nisam predstavljala Nikšić već sebe. Moja porodica i prijatelji su ponosni na mene, a za ostale me baš briga šta misle - kaže Dragica.

Ona ističe da je u Podgoricu doputovala poslednjeg dana prošle godine i slobodno prošetala glavnim gradom, a kasnije i Nikšićem.

- Jedva čekam da mi neko izađe na megdan. Ja sam od svih Crnogoraca najduže ostala u tom šou-programu i pokazala da sam jaka. Neki su mi na ulici...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen